torsdag 18 maj 2017

ni kan kalla mig Lilla My

Kolla, kolla mitt hår är helt långt nu! Eller nej, inte superlånga, men en liten Lilla My-knut kan jag få ihop av luggen. Och inspirerad av Cecilia Blankens (det snyggot) har jag i dag skjortklänning. Har haft den ett tag nu, men inte riktigt fått ihop hur jag ska styla den. Men självklart ska jag ha den så här, öppen till tajts och linne.


Härrå, nu är det dags att ge barnen mat, skjutsa dem till träning, repa lite med min orkester och lite så... Ingen rast ingen ro!

3 kommentarer:

  1. Snyggt! Den där skjortklänningen (och en del andra saker i samma tyg) stod jag ofta och glodde på och ville ha, men inget fanns tyvärr i min storlek.
    Och alltid lika spännande att se vad du hittar på med håret. :-)

    SvaraRadera
  2. stod jag ofta och glodde på och ville ha, men inget fanns tyvärr i min storlek.
    Och alltid lika spännande att se vad du hittar på med håret. :-)


    เย็ดสาว

    SvaraRadera