fredag 3 februari 2017

friyay!

Jobbar hemma på förmiddag. Datorfippel och musik.




















Ledig eftermiddag. Jobbar 90% och det är ett genidrag I tells you. Ledig varje fredagseftermiddag. I dag packar jag in barnen i bilen så fort skolan slutar och drar upp till stugan. Kompisfamilj kommer med och det ska bli en helg i skidbacken. Sista uppvärmningen inför sportlovet, då vi åker till Alperna.

Bra dag alltså. Lite minus för träningsvärk eller kanske sträckning i nacken. Var på ett kettlebellspass i går som var så himla värdelöst. Tränaren kom försent och gjorde tråkiga/dåliga övningar. Jag försökte anpassa till min kropp, men fick mest bara ont, och blev uttråkad. Om man håller i ett pass kan man väl hitta på fler/roligare övningar än marklyft/swingar/utfall/crunches? Jag går bara på pass ibland, för att få inspiration till min egen träning. Men ingen inspiration här alltså. Tänkte gymma i dag, men ska nog göra lite yoga/stretch på vardagsrumsgolvet i stället, för att läka kroppen.

Vad gör ni i helgen? Jag återkommer med Februariutmaningen, och säkert lite skidbilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar