tisdag 9 augusti 2016

smyger i gång

Tog visst sommarlov från bloggen. Himla skönt faktiskt. Överlag har det varit en himla skön sommar. Vi har mest hängt i stugan och på Gotland och vädret har ju varit alldeles fantastiskt. I stugan har vi byggt en trall och ätit massa goda utemiddagar, tillagade på grill och vårt nyinköp: muurikkan. Så himla kul grej. Vi har gjort allt från pytt till krabbelurer och paella.

Jag har dessutom köpt en stand up paddleboard (SUP) och glidit runt på Ljusnan med. Tog även med den till Gotland, men där var det allt som oftast för blåsigt. En kav lugn morgon-tur fick jag i alla fall.

Träningsmässigt har det varit min vanliga sommarrutin morgonpromenader, och så något styrketräningspass och lite yoga. Ingen löpning. Jag har nog slutat med löpning helt.

Men nu är jag alltså tillbaka på jobbet. Från och med augusti jobbar jag heltid på Stockholmsjobbet. Och så lite frilansuppdrag som jag har kvar. Känns bra!

Hoppas ni också har haft en fin sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar