måndag 29 augusti 2016

om en helg

I dag, när jag sitter i blöta regnkläder på ett iskallt pendeltåg känns det ju lite overkligt att fredagen var sommarens varmaste dag. Barnen var hela em/kvällen hos en kompis så jag o maken körde en shoppingrunda och sen en utemiddag. Lyxigt!!


I lördags var vi i Stockholm hela dagen för att fira min mammas födelsedag. Jag och syrran hade styrt upp ett program som startade med afternoon tea i Svenskt Tenns tesalong. 


Därefter Moderna Museet. Kanske deras mest Instagrammade utställning ever?


Sen stros i solen och prosecco-picknick innan middag på B.A.R. Jag fick skaldjursplatå och blev så nöjd jag kan bli. 

All in all, väldigt lyckad lördag!

I går fick jag gå upp i ottan för att åka och spela för hemvärnsgubbar. Någon sorts prisutdelning och vi fick brunch, trevligt. Men så trött jag var sen! Orkade inte mer än lite dammsugning och matlagning. Ingen träning, trots att jag borde. Veckan har varit usel träningsmässigt, men det är väl bara att bita ihop och ta nya tag denna vecka! Har bokat in mig på lite pass, för att verkligen komma i väg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar