fredag 22 april 2016

projektledarfrida

I går fick jag verkligen känna på min titel "projektledare" (alla på mitt Uppsala-jobb har den titeln, och oftast är jag INTE projektledare). Jag var nämligen projektledare för ett möte med massa folk från hela Sverige, som skulle få se vår arbetsplats, vår miljö och våra utmaningar. Det var presentationer, fika, bussguidening genom Uppsala (yours truly var guide), studiebesök på GE Healthcare, studiebesök på Universitetsbiblioteket och massa mer. Jag hade ett minutschema som var 2,5 A4 långt, och allt klaffade!


Klädde mig i Rodebjer-rock för extra pondus, och jag tror banne mig det funkade!

I dag fortsätter mötet på dag 2, men då är vi på samma ställe hela dagen, så nu hoppas jag bara att mat- och fikabeställningar dyker upp som planerat...

Sen är det fredagskväll och shit pommes som jag längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar