torsdag 31 december 2015

yogar in det nya året

En av de bästa grejerna med mitt 2015 har varit att jag blivit en sån som yogar. Smög igång under sommaren med kortare yogapass nästan varje dag med Yogastudio-appen som guide. Sen har jag ju gått yogakurs hela hösten. Plötsligt har måndagskvällar varit veckans favorit. Det är jobbigt och utmanande och samtidigt kravlöst på ett alldeles underbart sätt.

Så i dag hyllar jag 2015 genom att gå på NyårsYoga på mitt gym. Gym-yoga är inte alls samma sak som studio-yoga, men bättre än inget.

Sedan drar vi till Västerås för firande med vänner (minus maken som måste jobba) och sen kör vi en veckas jullov till, i Hälsingland. Klämmer in lite distansjobb, men det försöker jag att inte tänka allt för mycket på.

Namaste, 2015.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar