tisdag 4 augusti 2015

dagens frida: gult är inte fult



Kontorsdags igen alltså. Betyder att jag kan smita in på handikapptoan och ta en bild på dagens outfit. Som består av vida svarta brallor, en gul kaftansak från Monki och rea-fyndade* Blankens-skor. Och så sommarens armband, blandade ringar, bland annat en ny som jag hittade hos en guldsmed i Visby.

*fynd och fynd. Jag har suktat efter the Diani sen de släpptes, och så kom de på rea. Ändå velade jag, pga dyra, trots rea. Men så slog jag ändå till. DAGEN EFTER sänkte de rean från 30 till 50%. Lite surt. Men de är underbara, så jag är glad ändå.

3 kommentarer:

  1. Det där mönstret är så himla härligt! Jag har blusen i samma. Och skorna - ja, de är ju ren kärlek!! Snygg var du idag!

    SvaraRadera
  2. Gud så snyggt! Du inspirerar!

    SvaraRadera
  3. I will not: tackar! Skorna är underbara!

    Singel förorten: gulle!

    SvaraRadera