måndag 2 mars 2015

hallå igen

Jag hade en fredag där jag var irriterad på mitt jobb men ändå lyckades få lite gjort. Därefter en fredagseftermiddag med barnen, skogen och isvindarna. Fredagskväll som jag faktiskt knappt minns. Somnade säkert tidigt.

I lördags hade jag och Signe en lyxförmiddag. Maken var på jobbet och Stella lekte med en kompis, så jag och Signe cyklade ner på stan, kollade i affärer, var på biblioteket.

Sen var det kalas för barnen och därefter kalas för hela familjen.

I går var det gnäll och bråk hela dagen, den dagen stryker vi ett streck över, tack!

I dag: försöker lösa allt det där jag var irriterad över på jobbet. Går rätt bra hittills faktiskt!

Ursäkta menlösheten i detta blogginlägg. Ska snart börja lägga ut outfits och träningspass igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar