onsdag 25 februari 2015

lyxen

Kafé-jobbar i eftermiddag. Har frilansdag och har lyckats sälja ett reportage om mitt favoritkafé. Så nu gör jag research genom att hänga på just det stället. Att intervjua ägaren som har ca tusen järn i elden samtidigt är dock lite av en utmaning... Men å andra sidan kunde jag kolla på skid-vm samtidigt. Så det är inte så synd om mig.

Ska dock försöka kolla om jag kan få till en träff med honom innan öppning i morgon, så att jag kan få ställa några frågor oavbruten...

4 kommentarer:

  1. Vilket är ditt favoritcafé då, undrar jag nyfiken som jag är? ��

    SvaraRadera
  2. tina: Hugos! Så himla skön stämning där!

    SvaraRadera
  3. meh! jag som trodde det var Storken! :)
    (eftersom jag inte är kvar på Café Rullan, hade jag varit det hade det ju varit given etta. Såklart!)

    SvaraRadera
  4. Låter ändå som ett ganska skönt arbetsliv måste jag säga :-)

    SvaraRadera