torsdag 11 december 2014

far och fläng

I morse var jag i princip halvvägs ut genom dörren, på väg till Musikhjälpen för att representera orkestern i glasburen (!) när det visade sig att min man var för sjuk för att få barnen till skolan. Så jag stannade hemma, och kollade in mina orkesterkollegor på TV i stället. Här kan ni också kolla!

Sen har jag jobbat och joggat och gått på SomaMove. Joggade till gymmet och gick sedan in i gruppträningssalen. Nu förtiden tycker jag att det är lite läskigt där. Men det gick bra. SomaMove var bra, jobbigt och skönt på samma gång. Om jag bara inte vore stelare än ett kylskåp. Jogg hem, lunch, dusch, mer jobb. Och nu ska jag snart dra på mig uniformen (den här gången SKA jag iväg) för att underhålla militärer, äta julbord, och tillslut repetera lite också (bakvänd ordning, konsert först, rep sen, men ja ja, så blir det ibland). Sen kommer jag vara trött. När jag tänker efter är jag redan trött, men det är väl så livet levs en snöfattig december?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar