onsdag 12 november 2014

hej från soffan

Förkylningen, som legat och skvalpat i mitt system de senaste veckorna, verkar ha ökat i intensitet lite grann. I går kväll kände jag mig rätt däckad. Därför känns det väldigt bra att ha en hemmajobbardag inplanerad i dag. Har inte ens tagit mig till skrivbordet, utan sitter i soffan med datorn i knäet. Inte så ergonomiskt, men just i dag är det vad jag behöver. Dessutom lyser solen och jag har en lunchdejt med grannens hund som jag lovat ta ut. Ni vet, den fina svarta labradoren som brukar få hänga med mig ibland. Han är en riktig myskille, så jag ser fram emot vår promenad. I sol.

Nu ska jag bara skriva klart en artikel, skicka ett nyhetsbrev, formulera några sjyssta pitchar för nya jobb samt dricka stora mängder te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar