söndag 26 oktober 2014

helgen

Som vanligt har helgen bara rusat förbi. Jag och barnen inledde på fredagskväll med att hänga i skatehallen. Det var tjej-skatekväll. Bara tjejer! Så grymt! Så grymt att mina små tjejer skejtar!

Ja, den här mamman skejtade lite också. Men det blir nog aldrig någon riktig skejtare av mig, jag är för rädd. 

I går var vi sen lite trötta, och eftersom vädret var OTREVLIGT var vår enda uteaktivitet en cykeltur till affären. Vi var nämligen bjudna på kalas på kvällen. Knytis. Så vi bakade matmuffins och en Key Lime Pie och begav oss sen på kalas. Massa god mat och trevliga människor, oh so najs!

Efter en kalaskväll var det mycket skönt med den där extra timmen vi fått. I dag har det mest varit slappande och hemmafix som stått på schemat. Tog en kort promenad också, och från och med i morgon bestämmer jag att min förkylning är över!





2 kommentarer:

  1. Låter som en skön hösthelg! Och ja, imorgon är förkylningen borta.

    SvaraRadera
  2. JoHo: den är borta! I morgon går jag till gymmet!!

    SvaraRadera