måndag 20 oktober 2014

söndagsbestyr

Satte klockan på aptidigt för att baka klart den här godingen. Blev mumsigaste frukosten i mannaminne.


Sen drog jag och tjejerna till skejt-hallen. Jag var räddast och sämst, men det var roligt också. Varvade med lite parkour och klättring, inga inaktiva barn här heller.

Hem och leka med kompisar, inklusive leka med deras hund i skogen. Hund står just nu högt upp på barnens önskelista...

Fikakalas deluxe. Maken hade bakat två sorters kakor, och gästerna likaså. Maffigt!

Sen tänkte jag däcka i soffan, men då drog en kompis med mig till deras källargym, så veckan avslutades med ett styrkepass. Skönt!

Nu är det måndag, regn och lite irriterad i halsen. Oh well, vad kan man begära av en måndag?

3 kommentarer:

  1. Tycker att alla måndagar ska vara soliga. Så att man iaf har något att se fram i mot.

    SvaraRadera
  2. Malin: ja, det tycker jag med!!

    SvaraRadera
  3. Malin: ja, det tycker jag med!!

    SvaraRadera