tisdag 9 september 2014

men åh

Jag hade ju kunnat räkna ut att det skulle drabba mig. När hela resten av familjen har haft skrovlig hals, snorig näsa och hostiga lungor. Men jag tror alltid att jag är odödlig. Var stolt över den träningsplan jag lagt upp för den här ensamveckan. I morse skulle jag gå upp och köra tung hemmastyrka. I stället fick jag ställa om väckarklockan och ligga kvar en halvtimme, för redan i går kväll började det ömma i halsen. Kunde bara somna efter zyx och nässpray.

Förmiddagen på jobbet har gått bra, men nu börjar jag känna mig väldigt seg. Tur att det är kroppkakor (färdigköpta) som står på menyn i kväll, så att jag slipper laga mat. Och Emma, kroppkakor är jättegott! Kom hit någon gång så ska jag bjuda dig på hemgjorda. Med mycket kryddpeppar i, lingon och skirat smör till. Värsta delikatessen!

1 kommentar: