tisdag 26 augusti 2014

god morgon i stugorna

Det här med att barnen får argsinta utbrott både vid läggning och uppstigning, är det verkligen nödvändigt? Denna ljuva fröjd att ha fått barn som avskyr att gå och lägga sig lika mycket som de avskyr att gå upp. Oh well, däremellan sover de i alla fall gott, så jag antar att jag inte ska klaga allt för mycket. Men det tar lite på krafterna de här utbrotten, det gör det! I går skulle jag öva på klarinetten och skriva ett reportage på kvällen. Klarinetten blev spelad i, men datorn förblev ouppackad. Ja, ja, det är ju flera dagar till deadline... I dag heldag på projektledarkontoret. Eftersom jag tog ganska mycket semester, och dessutom blev sjuk där i början så ligger jag några timmar back. Vilket går ut över mitt frilansjobb. Oh well. Mycket oh well i dag. Men det är väl bara att streta på antar jag.

Ursäkta menlöst inlägg. Jag återkommer snart med selfies och bilder på mina skor, så är bloggen tillbaka till sitt vanliga jag.

3 kommentarer:

  1. Folk menar olika om vad som är menlöst. :-DD
    Heja dig!

    SvaraRadera
  2. Näe, utbrott inte nödvändiga. inte varje morgon, tar på krafterna ju! Men hoppas att du hinner återhämta dig lite under dagtid nu ;)

    SvaraRadera
  3. Malin: hehe!

    JoHo: ja, det gör det. Men ja, jag hinner vila upp mig och börja längta efter de små huliganerna.

    SvaraRadera