torsdag 13 mars 2014

långsamt återvänder livet


Jag orkade mig i väg på tjejkvällen i går. Så här vackert var det på väg dit. Även om jag började känna mig väldigt skör redan vid åtta-tiden så var det najs att få snacka med bästa BMC-brudarna och få sig lite råbiff i magen.

I dag har jag rotat fram solbrillorna och tagit mig till Stockholm. Ska strax göra en intervju på Söder, varför jag nu sitter på ett hippt fik och jobbar. Det är så här det är att vara frilansjournalist va? Solen skiner alltid och inga problem finns i världen (förutom lungsots-hostan jag har begåvats med)? Så känns det i alla fall när en inte har haft huvudvärk på säkert en hel dag (efter 1,5 vecka med värk varje dag).

2 kommentarer:

  1. Fast det var ju bra att du fick en förklaring till huvudvärken. Krya på dig! Tack för senast! Det var en trevlig eftermiddag.

    Kram mams

    SvaraRadera
  2. mams: ja, verkligen skönt! drygt bara med ett så envist virus!

    SvaraRadera