torsdag 23 januari 2014

23. Hepp! Dagens musiktips.

Oj. Jag har inte stenbra koll på musik. Jag surfar runt på Spotify, kollar in de av mina vänner som brukar har koll och kopierar lite musik från dem. Gör spellistor, lyssnar, förkastar, tröttnar och älskar sedan några. De låtar som jag älskar intensivt och mycket får tillslut hamna på min favoritspellista. Den har inget tema, det är blandat högt och lågt, bara låtar som jag gillar och blir glad av. Det är allt från ungdomsfavoriter till vår bröllopsvals och förra årets mest hypade.

Är du mer intresserad av vad jag lyssnar på när jag tränar kan du kolla in här. Här är ingen låt för "dålig" för att vara med. Det är E-type och Lady Gaga och Carola och Beyoncé i en skön uptempo-blandning. Ren och skär träningspepp alltså. Ibland måste jag dansa lite på gymmet när en extra bra låt kommer, och när den här låten spelas under ett löppass springer jag mig till mjölksyra och kräkkänsla bara av ren glädje


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar