söndag 12 januari 2014

12. hepp! Dagens tv-tips.

Tävlingsprogram och Stjärnor på slott och Kändisar som lagar mat. Sådant kollar jag inte på. Avskyr. Men det finns ju massa bra tv-serier. Massa. Men jag tänker välja den feel good:aste av alla feel good:iga:

Glee!














Det handlar om en en amerikansk high school, och framför allt deras show-kör, som mest består av töntar. Det är kärlek och intriger och lite grann som en musikal för när som helst brister någon/några ut i sång. Jag både skrattar och gråter under varje avsnitt och karaktärerna är helt underbart skruvade och man blir så glad av all musik. Jag sträckkollar alltid på Glee när jag är sjuk, bästa medicinen!

3 kommentarer:

  1. Åh - älska Glee - jag glömde bort när jag bloggade denna dag ju!

    SvaraRadera
  2. sara: man kan inte komma ihåg allt hela tiden!

    SvaraRadera
  3. Jag hatälskar den serien - jag hatar egentligen karaktärerna och storyn men jag älskar sångerna och att de sjunger så jag bara måste se den hela tiden!

    SvaraRadera