måndag 14 oktober 2013

I'm a survivor

Nu har jag åter landat i soffan. Skittrött (fortfarande), men med dagen avklarad. Jag har fått en introduktion till radiomediet, listat ut hur min radioinspelningsgrej som ska vara min bästis de närmaste veckorna, funkar. Spelat in en miljöbsekrivning och en intervju med ovan nämnda radioinspelningsgrej.


Presentinköpet gick sådär. Jag avskyr leksaksaffärer. De består ju av 90% skräp. Så skräp fick det bli ( jag hade bara 20 minuter på mig, inklusive transport till stan (tur att en cyklar så snabbt)). En liten leksakshandväska som man skulle måla själv. Skräp, men i alla fall lite kreativt.

Nu håller jag på och kokar gulasch. Kommer bli sjukt gott, men jag hade helt glömt hur lång tid det tar. Tur att barnen är på kalaset och får middag där. Och tur för mig att det fanns riskakor i skaferiet.

1 kommentar: