söndag 20 oktober 2013

helgen ba: swosch!

Redan söndagskväll? Den här helgen gick snabbare en snabbast. I går fick jag en ledig förmiddag när barnen var på mulle och mannen sprang. Jag, lite dagen-efter-seg, låg i sängen lääänge. Hann även plocka och fixa lite innan gänget kom hem. På eftermiddagen delade vi på barnen och stack till varsin lekpark. Även barnen behöver lite egentid ibland. Sen åt vi en fantastisk middag: kroppkakor och äppelpaj!


I dag: maken fick hastigt och lustigt dra till stugan och fixa med en strulande värmepump. Vi här hemma åt utefrukost i skogen, lekte med kompisar och hängde på allaktivitetshuset. Skate, klättring och parkour, så kul!
När maken kom hem gjorde jag en episk storhandling: 7 kassar, 1800kr. 

Nu: soffdäckning!


2 kommentarer:

  1. Jag har en vuxen granne som åker skateboard. Igår såg jag att han och hans son, typ fem år gammal, drog iväg med varsin skateboard. Det såg fint ut :)

    SvaraRadera
  2. I will not: eller hur? Tyvärr kommer jag aldrig bli någon skejtare, jag är för mesig.

    SvaraRadera