onsdag 4 september 2013

I´m on fire!

Jag har besökt flera myndigheter. Med Kattas hjälp förstod jag att det var Registrator jag skulle prata med och efter några försök har jag identifierat något som åtminstone jag tycker är lite intressant. Så efter ca 2 mils cykling har jag ägnat förmiddagen åt research. Läst på och till och med ringt upp en källa. Eller tre, men bara en svarade. Och en är ju bättre än inget. Hen var dessutom trevlig och ville gärna se den färdiga artikelt! Yey!

Så, nu ska jag ägna eftermiddagen (och kvällen?) åt att skriva själva artikeln. Kl 16 ska barnen hämtas, så är jag inte klar då blir det ett kvällspass.

3 kommentarer:

  1. Heja, heja, du är ju redan värsta stjärnan låter det som!

    SvaraRadera
  2. Akan-Kakan: nja, inte direkt...

    Katta: det var tack vare din pepp det gick så bra!

    SvaraRadera