söndag 2 juni 2013

så gick en helg

Så här på fina försommarhelger stänger jag visst ner bloggen. Den hinns inte med bara. Den här helgen har vi varit i stugan, med besök av mina föräldrar och deras bästa vänner, mina extraföräldrar. Innan de kom gjorde vi vårt bästa för att tämja trädgården lite. Oj, så det växer så här års. Sen har vi njutit. Sol, promenad, bad och god mat och dryck. Vi gick ostar och portvin som present och det skulle jag nog kunna leva på! I dag är vi lite trötta. Har ätit lunch på en underbar liten fiskresturang vid kusten och nu är vi hemma. Jag har attack-handlat inför veckan och maken har åkt till sjukhuset för nattjobb. Jag är inte avis.


Hoppas ni också har haft en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Åh var ni på Axmar brygga? Där är ju jättefint, och gott. Bästa stoppet på hemvägen. Vi hamnade mitt i ett oväder på hemvägen, knappt man såg vägen. Läskigt. :)
    Underbar helg har det varit!

    SvaraRadera
  2. Omentjej: japp, Axmar brygga. Verkligen ett underbart ställe. Vi åkte också igenom ett oväder, men det var inte SÅ farligt.

    SvaraRadera