tisdag 4 juni 2013

men hallåååå?

Kroppen känns lite mysko, typ sen i söndags. I dag är jag dessutom massivt trött. Försökte tänka att det nog bara var tröttma och drog till gymmet. Höll på att kräkas redan under första övningen. Av oklar anledning (är dum i huvudet? ville inte verka mesig? ville så gärna träna?) körde jag ändå klart passet. Kräktes ej, men kände mig inte heller ok. Inte heller nu, efter dusch och mat känner jag mig OK. Inte förkyld, bara matt och nästan yrslig. Blir spännande att se hur det utvecklas...

3 kommentarer:

  1. Fy det där låter inte kul. Men det kanske bara är extreme tröttma? Jag kan nämligen känna igen mig på samtliga punkter. Minus träningspass då, being en icke-träningsmänniska and all. Om man inte räknar livet med två bebisar som ett träningspass? I så fall är jag en träningsmänniska extra allt.
    Hur som helst. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Bättre idag? Hata trötthet, och matt kropp...

    SvaraRadera
  3. Erika: men jag tycker inte att jag har anledning att vara extremt trött. Fast det är onekligen så jag känner mig. Sov iaf massor i går kväll/natt så vi får se om det blir bättre. I dag känns det samma-lika som i går :(

    PiM: inte så mycket. Men jag ska inte klaga, det kommer ju att gå över. Inga planer i kväll efter jobbet heller, bara vila, vila, vila!

    SvaraRadera