onsdag 15 maj 2013

galet

I går började jag kolla på Mad Men. Ja, det är sant, jag har inte sett ett enda avsnitt tidigare. Det är jag väl ensam om i hela Sverige (jag har inte heller varit i Thailand, vem är jag egentligen? inte medelklass-svensk i alla fall)! Men jag tror jag gillar´t! Fast vi får se hur lång tid det tar att komma igenom de två säsonger som finns på Netflix, jag är ju typ kvällströttast på jorden.

Sen drömde jag halva natten att jag var ute och partajade med Sting. Var kom den drömmen ifrån?

min nya kvällsdejt

the man of my dreams?

6 kommentarer:

  1. oooohhh, jag vill också parta med Sting! Kan det vara tecken på Werthén abstinens kanske??? Har ni nån helg ledig framöver? Och jag har lyckats se två Mad Men hittills så du är inte ensam! Och sen måste du se Smash (bättre än Glee!), Nashville och The Good Wife också. Stor kram! JW

    SvaraRadera
  2. Vi var också supersena! Men vi gillade så skarpt att vi fick se allt efter netflix så fort som möjligt! Nu är jag iofs litet kluven till den säsong som går. Men galna är de allt. Männen.

    SvaraRadera
  3. Mad men är bra, eller de första säsongerna är det sen har det blivit lite sämre.

    Jag har inte heller varit i Thailand och har ingen längtan dit what so ever.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att Mad Men håller säsong efter säsong och älskar verkligen den. Enda abret är att varje säsong är så kort. Typ bara 12 avsnitt mot det vanliga 21. Blir lika förvånad varje gång. Och: om suget blir stort efter de första två säsongerna så har jag resten på dvd för dig att låna!

    ps. jag tyckte att den var lite seg att ta sig in i till en början. berättartekniken är inte lika direkt och snabb som vi har vant oss vid med alla nya tv-serier så kroknar du är det värt att kämpa lite skulle jag säga.

    SvaraRadera
  5. JW: jaa!!

    Spader: vi får se hur långt jag kommer!

    Hon som gick: som sagt, vi får se hur långt jag kommer.

    Erika: åh, då hör jag av mig om jag behöver DVDs...

    SvaraRadera
  6. Jag blommade också sent med MM. Började kolla i höstas när jag var sjukskriven. Tyckte det var rätt segt i början, men sen helt plötsligt bara gillade jag det. Men man blir ju tokarg på alla mansgrisar!

    SvaraRadera