fredag 26 april 2013

och så blev det fredag

Som alltid är jag mitt allra tröttaste jag på fredagar. Det är orkesterrepetition på torsdagkvällarna som ställer till det. I går var ett extra roligt rep, vi spelade svåra, roliga grejer och jag fick spela solo. Läskigt och peppande och shit vilken endorfinkick jag får av det. Så i dag är det väl endorfinbaksmälla kan jag tänka. Men det är bara att köra på. Jag ska avtacka en Erasmus-student, lunchträna och gå på seminarium. Har nya svart-vita plastarmband som jag hittade i Paris och en Sri Lanka-sjal. Fina minnen!



4 kommentarer:

  1. Fina accessoarer på fin tjej! Hoppas att lunchträning och avtackning gett ork för dagen... och trevlig helg på dig!

    SvaraRadera
  2. JoHo: åh tack, det värmer ett fredagstrött hjärta!

    SvaraRadera
  3. Så snygga armband! Ha en fin kväll, kram :)

    SvaraRadera
  4. sara: tack, jag älskar dem!

    SvaraRadera