söndag 10 februari 2013

veckan som försvann

I sjukdimman. Men i fredags bestämde jag mig för att vara frisk. Fast åh så jobbigt det var att jobba! I går ägnade jag dagen åt mina orkesterkompisar (rep och middag på kvällen). Jag spelade så att läpparna blödde (nästan) och utmanade gubbarna/killarna med att diskutera såväl feminism som vegetarianism. Som straff fick jag lyssna på långa utläggningar om hur det var i lumpen. Nån stans där gav jag upp och tog bussen hem. Men det var trevligt också, jag gillar mina gubbar. Det kan bara bli lite, GUBBIGT ibland

I dag har jag ägnat mig åt familjen. Åkt skidor på gården och målat en guldvägg på gästtoan. Sånt man gör på söndagar ni vet.

Ingen träning dock. Lite för irriterande hosta ännu. Men nästa söndag har jag bokat in 3 timmar spinning. Är jag dum i hövvet eller? Nån som ska med?

Har ni haft en bra helg?

2 kommentarer:

  1. Haha, där hade jag velat vara med, en stund iaf... :D Frida VS. gubbarna!

    What, 3 h spinning! Vad hände? Nej tack, jag håller mig till 75 min yoga. ;)

    Ser fram emot guldig toa vid nästa besök, låter mkt glamouröst!
    Och helgen var bra, trots att Fia är inne på dag 18 med skruttig mage. :( Kram!

    SvaraRadera
  2. Omentjej: ja! kom snart och hälsa på! och hoppas Fia blir bättre snart!

    SvaraRadera