måndag 25 februari 2013

åka till Italien?

Jag brukar ju verkligen inte ha reklam på min blogg, har aldrig fått betalt för att skriva någonting. Och det får jag inte nu heller, men jag vill tipsa om mina gamla barndomsvänners företag Italia Living. De hyr ut semesterboende vid Gardasjön i Italien. Elin och Emma har hängt där sen de var små, så de kan verkligen det här stället. Italien är ju ett najs land med trevligt väder och god mat, så dit vill man ju åka. Klicka in på deras Facebook-sida, där kan man just nu vinna en resa till Italien, hur najs verkar inte det?

Just do it!

4 kommentarer:

  1. Åh, det ska jag göra! Vi är jättesugna på en italientripp i vår eller sommar!!

    SvaraRadera
  2. Dit vill jag åka i sommar! Hittar ej på deras FB-sida tävling som du tipsar om ?!

    SvaraRadera
  3. Omentjej: härligt, hälsa från mig om ni bokar ned dem!

    Mashala: konstigt, jag ska kolla med dem!

    SvaraRadera
  4. Mashala: Man fick scrolla ned en bit. :)

    SvaraRadera