fredag 25 januari 2013

färgglad fredag



Jag reafyndade lite hos Kotyr. 70%, det är riktig rea det! Klickade bland annat hem detta set från Dagmar, tunn polotröja och en ullig tröja, båda knallorange (så pass orange att det var svårt att fota). De är båda med ull i, vilket passar bra denna smällkalla vinter. Fast jag är ju en av dem som INTE ogillar vinter. Jag klär på mig varma kläder och njuter av det fantastiskt vackra vinterlandskapet. Sen att skidåkning är typ min favorit-träningsform ökar väl på benägenheten att gilla vinter. Visst, det blir najs när det blir vår sen, men allvarligt: plusgrader i januari betyder ju inte vår, utan slask, brun sörja och allmän misär. Nope, då tar jag hellre rejäl vinter!

5 kommentarer:

  1. håller helt med dig! Nu är det vinter å då ska det vara kallt och snö, är så glad att även vi här i söder får ha det så :)

    SvaraRadera
  2. Linda K: eller hur?!!

    Birgitta: hejja vintern!

    I will not: hejja DrMartens! Mina är dessutom varmfodrade, hur skönt som helst!

    SvaraRadera