måndag 5 november 2012

laddade batterier

Maken är bortrest, och kommer så vara i princip hela tiden tills vi reser i väg på lördag. Så jag drog med mina föräldrar upp till stugan i helgen. Vi har höststädat i trädgården och pappa har småfixat så där som bara pappor kan. Flyttat lampor, organiserat vedförrådet, dammsugit bort döda flugor och sådant. Vi har slappat framför kakelugnen, gått på äventyr i skogen och haft det allmänt mysigt. Sovit mycket. Jag somnar alltid supertidigt när jag är i stugan. Är väl så totalt avslappnat.

Nu: nya tag med slutspurt på jobbet samt massa fix hemma. Kör hårt!

2 kommentarer:

  1. Jag kom på ett resetips. Nu är ju min sambos barn lite äldre men när vi luffade runt i både Thailand och Grekland hade vi med olika pysselböcker och målarböcker som vi slängde fram när man väntade.

    SvaraRadera
  2. MissUD: tack, jag har skaffat en hel hög pysselböcker!

    SvaraRadera