torsdag 1 november 2012

en dagens!

Efter dusch och fix tog jag en dagens outfit också. Det var längesen. Känns som om jag använder samma kläder om och om igen och då blir jag inte så inspirerad att fota. I dag blev det dock av. Favoritkjolen från Monki, ullkofta Carin Wester, älskade tutt-sjalen från Rodebjer och så bästa höstskorna från RM Williams. Ni ser, inget nytt under solen. Men varmt och skönt. Speciellt som jag tagit fram fleece-strumpisarna för säsongen. Det går inte att överleva utan fleece-strumpisar, speciellt inte när man har ett superkallt kontor. 

5 kommentarer:

  1. själv bor jag in mina olika woolpower strumpor :)

    SvaraRadera
  2. Lovely dagens! Och jag kan ha frågat förut men gör det igen; var hittade du dina fleecestrumps?

    SvaraRadera
  3. Birgitta: lövly!

    Libby: jag tror jag fann dem på Twilfit, men vet också att Åhlens hade förra året. Sök, och du ska finna!

    SvaraRadera