fredag 12 oktober 2012

hell yeah!

I går hade jag vissa lösa planer på att i dag upprepa framgångskonceptet som jag kallar "hänga-på-låset-på-gymmet". Framförallt för att det får mig att känna mig så fantastiskt hurtig och duktig. Jag lade fram kläder och så, men packade inte själva väskan. Det var nog där det gick fel. Innerst inne visste jag att jag inte skulle han nån lust i dag. Och javisst: tidigt i morse, när jag kände hur hela överkroppen bultade av träningsvärk från igår och övriga familjen hade sovmorgon så lockade det mycket mer att stanna i sängen. Minusgrader ute ökade ju inte på lockelsen att gå ut. Så jag stannade i sängen och gosade med man och barn. Gick inte upp förrän kl 07. Ni hör, vilken oerhörd sovmorgon!

I alla fall. Mycket nöjd över beslutet. Eventuellt kör jag ett hemmapass i kväll. Men bara eventuellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar