lördag 15 september 2012

home alone

Barnen och den ömme fadern drog iväg på mullehajk. Jag fick gå på stan. Köpte lite svarta kläder (älsk på HM och Cheap Monday) som har sjyssta billiga grejor. Fann även en bh i rätt storlek för mindre än 300 pix. Och det mina vänner är inget mindre än ett mirakel. Återstår att se om den funkar en hel dag. I så fall ska jag köpa upp mig på alla färger!

Nu sitter jag och njuter min bästa gräsänkemiddag: ost, chark och oliver! En veteöl till det och snart ska jag flytta till soffan för Glee-maraton!

3 kommentarer:

  1. åh, två små-fridor! sötaste.

    grattis till de svarta fynden!

    SvaraRadera
  2. Jag undrar, är mina barn de enda som inte är på mulle-övernattnings-hajk?

    SvaraRadera
  3. Linda K: tackar!

    kominken: nej det tror jag inte. men mina och mellanbarnets var på samma hajk.

    SvaraRadera