måndag 24 september 2012

godmorgon måndag

I morse hängde jag på låset på gymmet. Inget får mig att känna mig så duktig som just det (ungefär känslan av att hänga på låset på Systembolaget, fast tvärt om). Dock var jag rätt trött, så mitt konditionspass gick sådär. Hade tänkt springa 30 minuter på löpbandet i (för mig) hyfsat tempo, men efter 20 minuter gav jag upp. SÅ tråkigt! Nej, springa vill jag göra ute i naturen! Så jag bytte till crosstrainern, där är det av någon anledning lättare att stå och mala. 30 minuter inklusive 3 tabataintervaller senare kände jag mig nöjd.

Dusch och piff och iväg till jobbet för en ny vecka.

2 kommentarer:

  1. Alltså, morgonträning vore ju grejen! Om jag inte vore så galet morgontrött... kanske går att lösa.

    SvaraRadera
  2. Omentjej: jag är ju piggare på morgonen än på kvällen, så bara jag får ändan ur passar mig morgnar bra.

    SvaraRadera