tisdag 18 september 2012

fail

I går ledsnade jag ur på min förkylning och tänkte att lite styrketräning borde väl funka, trots rossliga luftrör. Eftersom jag och Anna är sugna på att göra chins (utan hjälpvikt) så körde jag ett rygg-arm-pass på gymmet. Latsdrag åt alla möjliga håll, axlar, lite plankor och andra bålövningar. MEN. Efter 30 minuter var jag helt slut, så att jag nästan mådde illa. Och det berodde inte på att jag hade kört för hårt. Sjukan sitter uppenbarligen i och försämrar min prestation. Jag körde lite kort på crosstrainern och sen fick jag cykla hem. Laddade om med kesella och hallon och sen bums i säng. I dag känns det ok (men fortfarande rossligt), men jag känner mig så sur på att jag aldrig blir frisk!

3 kommentarer:

  1. Fy vilken envis förkylning, man blir ju galen när det aldrig släpper så man kan träna vettigt. Krya på dig nu!!

    SvaraRadera
  2. Uscheli uscha :( men Chinsen SKA vi klara.

    SvaraRadera
  3. Malin: galen!!

    Anna: jag lyckades iaf träna mig till lite träningsvärk i chinamusklerna i går. Klar vi kommer klara det! Du har ju dessutom 10 kg försprång!

    SvaraRadera