måndag 6 augusti 2012

ila, ila, aldrig vila

Till ICA direkt efter jobbet för att inhandla lite mat. På samma gång hämta ut Rodebjer-paket (iiiih!). Hem och laga mat, jag tänker mig storsats av köttfärssås, så att det räcker några dagar. Orka laga mat varje kväll när en är hemma själv liksom. Sen till gymmet! Inser lite exalterat att jag saknat mitt fina gym. Är även sugen på räcer-cykling, men prognosen lovar regn i kväll, och jag är ju en vackertväder-cyklist. Gymmet stänger kl 21 (himla sommaröppettider), men en timma borde jag hinna med. Ska jag slå på stort och jogga dit och hem? Eller ska jag låta mina stela vader vila? Den som lever får se. En tvättmaskin borde hinna laddas medan köttfärssåsen puttrar, och sen hängas efter post-träningsduschen.

Vem sa nåt om att det är lugnt och stilla när man är ensam hemma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar