onsdag 30 maj 2012

tur eller otur?

Jag smög i väg till gymmet tidigt i morse, fastän jag var trött efter en natt med dålig sömn (varför kan jag inte sova bra längre?) och med trötta ben efter en landsvägscykelrunda i går kväll. När jag kom ut från gymmet såg jag meddelande från maken att barnen reagerat starkt på vaccinet i går och inte ville använda armen, bara sitta still och gråta. Inte läge att skicka med dem på dagmammans vår-utflykt. Så jag får göra en kort-kort sväng på jobbet innan jag måste hem och lösa av maken som har viktigt möte i eftermiddag. Så kan det gå. Tur att jag hann till gymmet, eller otur att jag inte hinner jobba så mycket?

Jag röstar ändå på tur.

2 kommentarer:

  1. Tur för dig tycker jag! Men otur för tjejerna :( Hoppas att de mår bättre nu!

    SvaraRadera
  2. JoHo: de verkar mycket piggare i dag!

    SvaraRadera