måndag 14 maj 2012

jag är begåvad och unik

Ella, som har bloggen Äta-träna-kämpa har dragit i gång veckoutmaningar. Jag hänger på!

Denna vecka ska vi affirmera varje dag och motionera 60 minuter varje dag. För att få ihop motionsdelen kommer jag att räkna med vardagsmotion, dvs de 20 minuter jag cyklar till och från jobbet varje dag. Och så komplettera med gym, hemmaträning, löpning, räcercykling osv. Affirmeringen (som verkligen inte är nåt jag är bra på) ser ni i rubriken. Nån mer som hänger på?

4 kommentarer:

  1. Absolut, men jag har ingen blogg ;-)
    Började morgonen med en promenad- kombinerad löptur....visst är jag bra och ni med ;-)
    /Linda

    SvaraRadera
  2. En timme per dag borde ju gå, men har falerat redan idag :(.

    SvaraRadera
  3. Malin: härligt!

    Linda: Vi är jättebra! Du kan ju rapportera här om du vill!

    Atomflickan: vissa dagar går det bara inte!

    SvaraRadera