onsdag 23 maj 2012

inställt

Ni som följt min blogg ett tag vet att jag har ett krånglande knä. Jag har försökt fixa det, men har nu insett att det är något jag får leva med. Det är inte trasigt eller så, gör bara ont, ibland mer, ibland mindre. Jag får helt enkelt anpassa mig lite efter vad mitt knä vill. Just nu  gör det mer ont, och aktiviteter som knäet inte gillar är löpning och promenad. Därför känner jag att det kommer bli omöjligt att klara denna veckas utmaning. Mitt knä behöver vila och alternativ träning just nu, därför kommer jag ge det det. Jag har inställt att jag nog aldrig blir någon maratonlöpare, utan får nöja mig med kortare distanser då och då. 7 mil på en vecka är därför omöjligt.

Så är det med det. Dock ska jag försöka fortsätta med den klagofria veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar