onsdag 23 maj 2012

ibland blir det inte helt rätt

Drog till gymet direkt på morgonen och packade alltså väskan med jobbkläder. En oprovad outfit. Som jag kan konstatera  inte är klockren. De där lite tunnare tajtsen jag valde har sett sina bättre dagar om man säger så. Men korta, tajta shorts utan något under på kontoret känns sådär, även fast vi inte har någon klädkod. Dessutom lyckades jag packa ner makens vigselring i stället för min. Känner mig lite halv nu, utan min diamant.

Men ändå, skönt att ha klarat av en dryg timme på gymet där överkroppen fick sig en rejäl omgång!

2 kommentarer:

  1. Duktig du är som tränar på morgonen. Mindre trevligt med fel packning. Jag har åtskilliga gånger lyckats med konststycket att glömma BHn, och det är ju en smärre katastrof när man ska på jobb direkt....

    SvaraRadera
  2. Malin: glömma BH är verkligen ingen hit, det har jag också lyckats med!

    SvaraRadera