onsdag 25 april 2012

fast det kan gå bra ändå

Barnen verkar inte så jättesjuka. Vi tog en soft morgon och så passade jag på att köra lite styrketräning medan de kollade på morgon-Bollibompa. Med kettlebells, gummiband och kroppsvikt kommer man rätt långt. Sen var S&S sugna på att cykla, så jag drog på joggingkläder och så stack vi ut. De cyklade, jag sprang. Med en hel del pauser och hjälp, och en längre paus mitt i för att vila små barnaben som var på sin längsta cykeltur ever. Men jag blev i alla fall svettig och fick flåsa lite. Så, nu har jag gjort dagens träning ändå. OCH fått hänga med mina barn. Finfint.

5 kommentarer:

  1. Den bästa kombinationen av dem alla om du frågar mig!

    SvaraRadera
  2. Pigga barn istället för sjuka alltså!

    SvaraRadera
  3. Fia: mycket bra!

    mis: ja, fast sen kraschade de och blev hemskt trötta, så nåt virus är det som spökar.

    SvaraRadera