söndag 4 mars 2012

f´låt

Det blev en intensiv helg med noll blogg-tid. Vi har:

  • Grill-lunchat (där det blev bevisat att jag är urusel på eld)
  • Firat min fars 60-års dag på fin Herrgård med släkt, vänner, vin och mat.
  • Kollat vasaloppsstarten (bara jag var intresserad, fick se på iPhonen...)
  • Varit trötta.
  • Varit sjuka (maken har tagit över stafettpinnen, ska det aldrig gå över?).
  • Lekt i solen.
  • Storhandlat med cykel (jag)
  • Röjt det värsta hemma
  • Ätit ostkaka till middag.
  • Nu ska jag strax dra en repa till källargymmet med grannen, sen blir det tack och godnatt.

4 kommentarer:

  1. Du är inte usel på eld. I så fall är vi usla allihop, ingen kan ju elda med blöt ved! Hoppas kalaset var fint och att ni får bli friska allihop snart!

    SvaraRadera
  2. Oh, vilken herrgård var ni på? Grattis till din pappa!! Kram!

    SvaraRadera
  3. tina! TACK!

    Omentjej: Friiberghs, hur fint som helst!!

    SvaraRadera
  4. Äach du är ivarje fall bättre än MIG på eld. Om jag eldat så hade vi fått åka hem och mickra varenda korv... Kanske borde lära mig att göra eld vid närmre eftertanke ;)

    Tack för senast! Najs!

    SvaraRadera