torsdag 23 februari 2012

förmiddag de luxe

Eftersom jag hade klipptid 9.45 passade jag på att ta förmiddagen ledig. Eller "jobba hemma" som det också heter. Jag sov en timme längre än vanligt. Körde ett träningspass i källargymmet och lyssnade på nyheterna om prinsessfödseln. Klafsade hem (gymmet i ligger i grannhusets källare) och väckte mina sjusovarbarn (nattjobbarmaken fick sova lite till) och hade lite gosmorgon med dem. Gick till frisören. Stannade till en kortis på stan efteråt och fick med mig såväl rouge och ögonskugga som en blommig jacka (!) och en gul blus. Jag känner mig fortfarande energifylld efter denna härliga förmiddag!

5 kommentarer:

  1. det låter ljuvligt. såna små härligheter förgyller verkligen :) fin blev du i håret också!

    SvaraRadera
  2. Vilken skön förmiddag, härligt!

    SvaraRadera
  3. Det där lät verkligen trevligt!
    :-)

    SvaraRadera
  4. Linda K: ja, verkligen! Och tack!

    Libby: yes sir!

    Rosie: ja, helt underbart!

    mia: jappedappe!

    SvaraRadera