onsdag 16 november 2011

om novemberträning

I går körde jag ett kort, rätt oinspirerat pass med kettlebellsen. I dag har jag träningsvärk i rumpan. Uppenbarligen gjorde jag nåt rätt. I kväll ska jag försöka mig på inomhuscykling, dvs räcern upp på trainern. Måste bara se till att:

  1. inte somna när jag nattar barnen
  2. minnas hur man får upp cykeln på trainern
  3. inte dö av tristess
Punkt 3 hoppas jag att nåt avsnitt Gossip Girl ska hjälpa mig med. För punkt 1 får jag nog ta en espresso på maten. Ni kan även peppa mig här, så att jag skäms ihjäl om jag inte kommer igång.

6 kommentarer:

  1. Jaha, börjat trampa än???? Kör kör!!! :D

    SvaraRadera
  2. Klart du orkar! Bra att lista hindren och hitta sätt att komma över dem.

    SvaraRadera
  3. Är du i full fart! Heja! Jag var oinspirerad som bara DEN att träna nåt idag... MEN tvingade mig till en kvart med mina hantlar = mkt mkt nöjd efteråt. Du kommer ju vara SUPERNÖJD efter att ha svettcyklat!

    SvaraRadera
  4. haha, nej jag somnade. Bättre lycka nästa gång!

    SvaraRadera
  5. Man kan säga att det nästan är OMÖJLIGT att träna efter nattning. Har man krupit ner kommer man liksom inte upp/ut.
    Kan man tänka ut nån träning man kan göra medan man nattar?

    SvaraRadera
  6. Malin: ja, jag vet. Vet att Yogamamman brukar köra yoga i barnens rum när de ska somna. Dock är jag ingen yoga-tjej...

    SvaraRadera