fredag 23 september 2011

hej, jag är en dålig bloggare

I morse klockan 06.50 satt jag i spinningsalen och laddade för ett morgonpass. Självklart skulle jag fotat. Men jag kan berätta att jag aldrig ser snygg ut i cykelbyxor med stoppad rumpa, och att jag inte fixar mig för fem öre innan morgonträning. Alltså stod håret åt alla konstiga håll och ansiktet var rödmosigt med kuddränder kvar. Efteråt var jag högröd och genomsvett. Inte heller då tog jag några kort.

Nu är jag trött och seg och vill att det ska vara fredag eftermiddag. Nu. Vi får se om det blir några foton.

3 kommentarer:

  1. Du är en bra bloggare

    SvaraRadera
  2. micket bra bloggare till och med!
    jag tror att det är få som kan fotas när dom tränar.
    eller har tränat.
    dom kan inte träna så himla himla bra...
    god fredag på dig raring!

    SvaraRadera
  3. bengt: tackar!

    Anna: men jag tänker att det vore kul att bjuda på mig själv, men så blir jag för blyg för att stå i omklädningsrummet och fota mig själv... god fredag på dig med sötnos.

    SvaraRadera