torsdag 23 juni 2011

frau doctor crazypants
















Dessa galna Minimarket-brallor har jag kollat in flera gånger, men aldrig slagit till. Sen fyndade jag dem till halva priset på Grandpa´s rea. Jag och galna byxor alltså.

Nu ska jag ila hem, hämta S&S, packa bilen till bristningsgränsen och köra med alla andra till midsommarfirande och SEMESTER!

Vi känner våra lägenhetsgrannar väl, och har tagit med oss det mesta av värde, så det är ingen idé att försöka bryta sig in hos oss när vi är borta. Hör ni det, tjuvar och banditer?!!

9 kommentarer:

  1. Du inspirerade mig och nu har jag en superkort page... !

    SvaraRadera
  2. OJ, vilka byxor! Jag tror aldrig att jag har skådat mer galna brallor! :-D

    Hoppas ni får en toppenfin midsommar och Hälsingesemester!

    SvaraRadera
  3. Coolt! Ta det försiktigt upp & ha det underbart (vi kommer inte till midsommar, buhu). Kram!!

    SvaraRadera
  4. Snygga brallor! Glad midsommar!!! Och härlig semester!

    SvaraRadera
  5. Du är alltid lika cool! Ha en skön semester.

    SvaraRadera
  6. Jag säger då det. Håret. SÅ. HIMLA. SNYGGT!!

    SvaraRadera
  7. Riktigt cool frilla och byxa. :-)

    SvaraRadera