måndag 16 maj 2011

svingat och klart

Efter tips från Mia åkte jag till Rusta för att köpa mig en egen Kettlebell. Tyvärr hade de inte 8-kilos inne, så det fick bli en 12:a. Så nu har jag rivit av ett eget 30-minuters pass här hemma. Perfekt när man inte har lust att lämna hemmet, men ändå känner för lite ordentlig träning. Jag lyckades bli såväl svettig som trött och skakig i armarna. 12:an är lite tung för mig i vissa övningar, men det är väl bara att köra på... Bra mycket billigare på Rusta än på tex Stadium och 12 kilo är ju alltid 12 kilo...

3 kommentarer:

  1. Mycket kilo för pengarna alltså!!!

    SvaraRadera
  2. Absolut! Riktigt mkt skrot för pengarna. Och en 12 kgs måste införskaffas ;-)

    SvaraRadera
  3. Libby: precis!

    mia: ja, gör det! Jag ska nog skaffa en åtta också.

    SvaraRadera