onsdag 20 april 2011

saker som virvlar i mitt huvud

Hur varmt är det ute nu?

Choklad, jag är så sugen på choklad!

Ska jag köpa choklad?

Alla dessa nysningar jag producerar, är det nån sorts pollenchock?

Kommer vi orka åka till IKEA i kväll?

Kommer jag orka sticka ut och springa efter IKEA-besöket i kväll?

Jag har ju fortfarande lite ont i benen efter måndags-mördarpasset-med-löpning-till-och-från-jobbet.

Är det nån som läser bloggar så här på påsklovet?

Kommer det bli en trevlig, härlig påsk?

Vad ska ni andra göra på påsk?

Nu måste jag ta tag i lite arbetsuppgifter!

2 kommentarer:

  1. Blev det Ikea? Ja, köp choklad!
    Jag nyser också hela tiden, säkert pollen (fast jag nyser iofs nästan alltid på jobbet, tror det är kontoret jag är allergisk mot).
    Vi drar såklart till Hälsingland!
    Får se om jag läser/bloggar där.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det blev IKEA; men ingen choklad...

    SvaraRadera