fredag 22 april 2011

långa långfredagen

DAGENS VILL HA: hälsa (har inte riktigt hunnit känna efter om jag är pigg i dag eller inte)
DAGENS KLÄDSEL: so far myskläder. blir nog annat om vi kommer utanför dörren, jag och kidsen
DAGENS SMINK: troligen noll och inget
DAGENS FRISYR: försöker öva mig på att ha utsläppt hår, får se hur det går i dag
DAGENS HÄNDELSE: vårblommor som ska planteras på balkongen
DAGENS LÅT: Musses klubbhus-introt (ja, vi kollar på barnteve så här på morgonkvisten)
DAGENS PLANER: blomplantering, softning, kanske löpning i kväll när maken kommit hem från jobbet
DAGENS SAKNAD: maken, som jobbar :-(
DAGENS DUMMASTE: att maken jobbar
DAGENS SJUKA: eventuellt jag då. men jag hoppas jag känner mig piggare i dag än i går
DAGENS DROG: godis?
DAGENS ROLIGASTE: säkert kidsen och deras galenskaper
DAGENS FAVORIT: S&S
DAGENS KÖP: kanske nya gympaskor till S&S om några affärer är öppna och vi orkar oss ut.
DAGENS HUMÖR: lite seg
DAGENS ORD: lååååång

listan lånad av Anna och Linda

2 kommentarer:

  1. Men jag håller med, man måste träna på att ha det utsläppt men det är verkligen i vägen, hela tiden. Kan ju undra varför man envisas med att ha det långt när det alltid sitter i en knut/tofs. Hoppas ni får en skön dag!!! Kramar och Glad Påsk /J

    SvaraRadera
  2. J: glad påsk till er med! låtom oss fira med utsläppt hår!

    SvaraRadera