söndag 3 april 2011

det gick!

  • Att fika utomhus trots trök-väder.
  • Att plocka bort det värsta skräpet.
  • Att författa veckomeny och handlingslista
  • Att bada barn och städa.
  • Att tvätta några maskiner tvätt.
Saker jag har kvar att göra:
  • Faktiskt inhandla maten.
  • Åka upp på vinden med grejer, för i morgon stängs hissen av för renovering, i SEX veckor. Och vinden är ÅTTA trappor upp.
Och så det som inte kommer hända i dag:
  • Jobbgrejen
  • Packningen, som jag faktiskt kan göra i morgon, eftersom jag inte åker förrän på tisdag.

4 kommentarer:

  1. Oj, utan hiss så länge. Tufft!

    Var ska du åka på jobbresa någonstans?

    Jag åker till Jo'burg imorgon, och jag har redan packat och väskan står på jobbet - men det är mest för att jag inte vill gå till skola, åka buss och tunnelbana med resväska.

    Trevlig resa!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du fick otroligt mycket gjort... :-)
    För listen du hade var ju ganska gedigen.
    Själv har jag jättesvårt att ta mig för saker en söndag.

    SvaraRadera
  3. Marie: fast vi bor bara en halv trappa upp, så för oss är det rätt ok, bara man inte ska upp på vinden. Jag åker till Norge, inte så långt, men ändå ska det styras upp med flyg och hyrbil och tusen andra saker känns det som.

    Mia: jag vet, men jag har lite dåligt samvete eftersom jag ska vara borta så mycket i veckan.

    fia: och ändå finns det tusen saker kvar jag borde gjort.

    SvaraRadera