fredag 4 mars 2011

pirr

I morgon drar vi till Hälsingland för att kolla på sommarstuga! Eller sommarstuga och sommarstuga, vi tänker oss ett "året-runt-fritidshus" med skidåkningsmöjligheter på vintern och skönt sommarhäng på sommaren. Men fritidshus är ett så trist ord. Torp låter gulligt, men det här är inget torp, utan mer som en hel liten hälsingegård...

I alla fall, fatta vuxenpoängen på själva grejen! Känns mycket, mycket vuxet. Och nu ska vi ju bara TITTA, för att därefter bestämma oss om vi vill köpa. Men ändå, håll tummarna för lyckad titt!

18 kommentarer:

  1. åh!! klart jag håller tummarna! hoppas det är åt skärgården till! :)

    SvaraRadera
  2. yllet: mitt emellan Bollnäs och Järvsö: Simeå. Jag tänker närhet till Orbaden, Järvsöbacken och Harsagården!

    SvaraRadera
  3. Lycka till!! Har just skickat hem era värdar så att de kan ta emot er imorgon.

    SvaraRadera
  4. men vad spännande! jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  5. HURRA!! Jättenära oss ju!! Kram!

    SvaraRadera
  6. Anonym: härligt!

    typtrettioett: thanx!

    SvaraRadera
  7. Omentjej: precis! Simeå om det säger dig nåt?

    SvaraRadera
  8. :-O Men fy vad spännande! Lycka till, jag håller mina tummar!

    SvaraRadera
  9. jamen prioritera fritidshuset bara, gör det!
    /åsidosatt_80
    :)

    SvaraRadera
  10. Typ, ro över Istesjön och Orsjön (lättare sagt än gjort, men ändå ;). Håller tummarna hårt som sjutton!

    SvaraRadera
  11. Åh spännande! Hoppas det är som ni tänkt er.

    SvaraRadera
  12. å, hoppas ni hittar drömstället!

    SvaraRadera
  13. Vad kul!!
    Hoppas det blir något av det.
    HUr långt är det från Uppsala till fritidshuset??

    SvaraRadera
  14. alla: mycket spännande! Vi lägger bud just nu. Det ligger mellan Bollnäs och Järvsö!

    SvaraRadera